Sidor

måndag 3 november 2008

Scrapping














































I fredags var två av min närmsta vänner här och vi scrappade tillsammans. Jättekul!! Vi har pratat om det här sen i våras men våra speckade scheman har inte tillåtit det förrän nu. Jag tog kort på hur det såg ut när vi satt och trängdes med alla våra grejer vid matsalsbordet men min kamera vill inte samarbeta med min dator idag. Igår var det scannern som trilskades men idag gick det bättre. Jag lägger därför upp de tre LO som jag lyckades göra färdiga.






Till "Skolavslutning" hämtade jag inspiration från Page Maps. Blev riktigt bra. Brukar inte använda de färgerna annars med de passade till 80-talskläderna.






"Robin" - har sett flera LO där man inte använder så mycket utrymme för kort och dekoratoner och kännt att jag måste försöka göra något liknande. Är rätt nöjd med resultatet men jag skall nog inköpa en dymo och sätta dit texten ettkluddare under.






"Rexie" - hade tänkt göra som ett korsord med alla hennes alias men fick inte ihop det till något bra så det får bli så hör i stället. Även här är färgerna gladare än vad jag brukara använda men det passar till Rexies personlighet, hon är trots allt våran sockerpingla!

4 kommentarer:

Awirahl sa...

Dina Lo blev ju jätte bra.. Hade riktigt kul.. Hoppas att det snart fins tid till en ny liten träff..

Kram Anna

Vicki sa...

Inne och tar en titt i din blogg. Sätter ett avtryck att jag varit här.

Vicki

Awirahl sa...

Hej gumman du har fått en Award från mig.. Titta in på min blogg

Kram Anna

Articsisters sa...

Hej hallo!

Onsdageftermiddag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.

Jag gillar kattLO´m

Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.
Du hittar den på;
www.articsisters.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.

Lisbet