Sidor

fredag 12 juli 2013

Buzzador - Kellog's Special K

Jag är, som några av er nog redan vet, en Buzzador. Det innebär att jag får erbjudande om att vara med i olika kampanjer där jag får testa olika produkter och tjänster. Dessa produkter och tjänster kan jag även dela med mig av till mina vänner, ofta i form av smakprov eller nedsatt pris. Vill du också bli buzzador? Skicka mig din e-mail så skickar jag en inbjudan till dig.

Just nu buzzar jag Kellog's Special K som har fått ett nytt recept. Det nya receptet innebär:
  • ny godare smakupplevelse
  • krispigare flingor
  • 78% mer fullkorn
  • 80% mer fiber
  • 11% mindre salt
  • samma sockerinnehåll som tidigare (ca. 1 tsk per portion)
  • samma låga fettinnehåll
  • blandning av ris, vete och korn
Jag tog en tallrik fil med Special K Red Berries till frukost. Det händer att vi köper hem Special K och jag tycker nog att det var krispigare och godare än vad jag minns.

Jag har fått några små lådor med smakprov på Special K Classic att dela med mig av. Så är det någon i min närhet som vill smaka så är det bara att säga till.


Inga kommentarer: