Sidor

onsdag 1 oktober 2008

Europa


Så var jag färdig med min LO om mina resor i Europa. Det blev också första gången jag skannade en LO men absolut inte den sista. Tycker jag fick ihop färger och glitter rätt bra. Måste också tillägga att Panduros små taperunners är suveräna när det gäller att sätta dit band!!


Har börjat på två andra Los: Yin & Yang och Nord möter Syd. Rätt bra att ha ett par på gång för när man väntar på att en grej skall torka kan man jobba med den andra.


Inte kul att vara hemma sjuk men man kan ju pyssla lite... mellan tupplurerna.

2 kommentarer:

Awirahl sa...

Den blev fin.. Är du sjuk? Stackars dig. själv håller jag på att inskola Gustav på dagis.. Så här lär väl dycka upp en heldel basilusker här med innom en snar framtid... ;-)Krya på dig.
Kramiz Anna

Ammi sa...

Jättefin blev den, är en så kul idé att dokumentera sina resor på det sättet :-)