Sidor

måndag 29 september 2008

Kort



Det är inte ofta jag gör kort men detta gjorde jag till min sambos son när han fyllde 10. Jag gör inte kort bara för att jag pysslar utan gör jag ett så är det för att lusten faller på eller att jag får en bra idé. I detta fallet så blev det riktigt bra. I stället för ett presentkort eller att vi valde ut en klocka så fick han detta kort på morgonen när han fyllde år. Uret står på 10, dels hans ålder och dels tiden då vi åkte ned för att köpa hans nya klocka. Urverket och spännet är gjorda på frihand och eftersom han gillar fotboll så fick armbandet och pappret bakom meddelandet bli ett papper som är mönstrat som en fotboll och har en massa ord om fotboll. Alla papper inhandlades på Pysselgården i Oskarström.

1 kommentar:

Ammi sa...

wow...så häftigt! Verkligen snyggt! :0)