Sidor

söndag 14 september 2008

Färdig... äntligen


Puh... äntligen klar med LO2 till mina resor i Sverige. Det var som att göra 16 st Lo, varje ruta skulle vara inviduell och så skulle den samtidigt passa ihop med resten. I början kändes allt väldigt tvådimensionell och jag ändrade mig många gånger. Ibland när jag scrappar är jag väldigt petig innan jag sätter ihop allt och ibland så börjar jag i en hörna och så blir det som det blir mot slutet, så var det denna gången. Jag är inte helt missnöjd med hur det blev men jag hade nog gjort den annorlunda om jag börjat på den idag. Jag har också kunnat börja på Europa-lon men den blir en ensam och mer planerad. Hoppas jag i alla fall....

2 kommentarer:

Ammi sa...

Den var ju jättefräck, gillar att den är uppdelad, fast ändå inte :-)

Awirahl sa...

Gillar verkligen idén om att göra Lo om sina resor i sverige. Tycker att det har blivit ett riktigt bra slut resultat. Men Jag misstäncker att det inte varit det lättaste att komma ihåg var och när du har varit där. Men fint blev det. Kramiz Anna