Sidor

måndag 8 september 2008

Inspirerad

Blev grymt sugen på att scrappa igår efter att ha tittat runt på mina vänners bloggar så jag tog mig tid och gick ned till källaren där jag har mina grejer. Jag håller på med en två-delad LO om mina resor i Sverige. Första sidan visar en kartbild av Sverige där jag märkt ut en del platser som jag varit på och del två ger lite mer info om varje plats. Sedan hade jag tänkt göra ett resealbum där indelningen följer numreringen från kartan. Jag har även material till en Europa-LO liggande.

Var ju inte på mässan i Gbg. Kände att jag hade inte så mycket pengar och hade inte riktigt behov av något heller. Har en hel del liggande och det är nog bra om jag försöker göra av med en del av det i alla fall. Köper gärna blommor men är dålig på att använda dem. Orkar nog inte scrappa något idag... kanske i morgon. :)

Inga kommentarer: