Sidor

söndag 7 september 2008

Mitt första inlägg.

Första inlägget... Som det är nu har jag så mycket att göra med jobbet så jag kommer kanske inte hinna blogga så mycket men from v. 44 kommer jag vara hemma på heltid så då skall det nog kunna bli lite scrappa och blogga av.

Idag har vi varit i Ullared och jag inhandlade två ark med 3D-klistermärken (blommor och fjärilar med glitter på) och ett block med 40 mönstrade ark och 20 enfärgade. Skönt att ha papper som man inte måste vara rädd om.

När jag var i Estland för en månad sedan köpter jag band, alfabet i chipboard och en ask med massa olika figurer i cardboard. Det var rätt billigt. I tyskland hittade jag inte scrappbooking-grejer men i en affär med pärlor köpte jag lite paljetter.

Så... det gick ju rätt bra. :)

1 kommentar:

Awirahl sa...

Välkommen till bloggandets underbara värld. ;-) Kramiz