Sidor

onsdag 22 juli 2009

Det kom ett brev!!

Jag har underbara vänner!

Jag skrev på min blogg att jag behövde rosor och gissa vad som kom med posten idag... Rosor!! Min vän Ammi hade sett inlägget och skickade en hel hög med rosor till mig. Helt underbart! Nu an jag göra färdigt den LO jag håller på med för jag hittade tyllet jag visste skulle ligga i en låda någon stans.

Ju äldre jag blir destu mer värdesätter jag mina vänner. Jag försöker visa dem i ord och handling hur mycket de betyder för mig men ibland kanske det inte kommer fram. Jag hoppas några av dem läser detta och förstår hur mycket de betyder för mig.

Puss och Kram på er!!!

3 kommentarer:

Ammi sa...

Tihi...hade ju en hel del rosor liggande...:-)kramar

Awirahl sa...

Hoppas att även du inser hur viktig du är för oss med..

Kram på dig
Anna

Lena Svensson sa...

Snyft!! Tack tjejer!!