Sidor

fredag 24 juli 2009

Magnolia i Borås

När vi bestämde oss för att åka till Borås så var det självklart att jag var tvungen att leta upp Magnolia. Jag blev inte besviken!! Deras utbud utöver deras egna stämplar är enorm. De har gott om olika papper och dekorationer. Köpstoppet gällde ju papper och onödiga dekorationer. Det som inhandlades var en Ink pad-väska från Tim Holtz och ett foamstamp-alfabet från Heidi Swap (ett stort). Alfabetet kostade bara 50 kr så det var ett bra klipp. Väskan blev jag besviken på för gångjärnet var en enkel sprint som släppte andra gången jag öppnade väskan här hemma. Jag skall försöka laga den med ståltråd... glömde försöka idag för jag var upptagen med att göra färdigt den LO jag håller på med.

Jag visste att jag hade en stor bit vit tyll liggande någon stans. Jag använde den för flera år sedan vid en Halloweenfest och inte haft någon nytta av den sen dess. Kom på här om dagen att jag kunde använda den till det jag höll på med nu men trodde inte att jag skulle hitta den. Hittade den i första lådan jag letade i! Hur ofta händer det?

Inga kommentarer: